Legume la cuptor - pe repede inainte



In general gatesc portii mici de mancare…ma plictisesc repede de un anume fel, plus ca-mi tot vin idei de alte mancaruri.
Azi cam ramasesem cu frigiderul gol si vroiam ceva repede, usurel si mic, cat sa incapa in craticioara de ceramica pe care am primit-o cadou de la Mosu’.

Asadar…
1 cartof taiat felii
3 ciuperci cu tot cu codite, taiate felii
100 g mazare din borcan
Branza de burduf, dupa gust (eu cred ca am pus cam 75 g)

Strat de carofi, strat de ciuperci, strat de mazare, bucati de branza de burduf si de la capat…strat de cartofi, strat de ciuperci, strat de mazare, bucati de branza de burduf.

Niste bucati de branza pe de-asupra…
2 oua (mai intai am pus unul singur, apoi am apreciat din ochi ca ar mai merge inca unul)
2 linguri de smantana
sare, piper, oregano
Oul cu smantana si mirodeniile, batute ca pentru omleta- turnate peste legume.

30 minute in cuptorul preincalzit la 170 de grade.

Nu numai repede, usurel si mic, dar si foarte, foarte bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips