Fursecuri cu lapte condensat



Cum imi ramasese mai bine de jumatate de cutie de lapte condensat de cand am facut batoanele cu fulgi de cocos, am zis sa fac niste fursecuri.

 
280 g faina (eu am masurat 250 initial, dar la final am mai adaugat o lingura mare cu varf, caci aluatul era prea lipicios)
jumatate de lingurita de praf de copt
200 g unt nesarat, la temperatura camerei
200 g lapte condensat
cocos, ciocolata (dar ar merge si fructe confiate, nuci,alune, stafide, etc) pentru a adauga in aluatul de baza si a varia gusturile.

Baza fursecurilor avea sa fie formata din untul batut cu mixerul, in care am adaugat laptele condensat si, treptat, faina in care amestecasem si praful de copt.
La final ar trebui sa rezulte o coca moale dar care sa nu se lipeasca de palme.
 
 
Am impartit aluatul in trei parti si intr-una am pus ciocolata cu lapte tocata marunt, intr-alta am pus niste fulgi de cocos, iar pe a treia am lasat-o simpla.
Cu palmele tapetate cu faina am format bilute din fiecare aluat si le-am pus intr-o tava cu foaie de copt. 
Am avut grija sa las distanta de cam doua degete intre bilute, caci acestea aveau sa creasca.
Le-am dat in cuptorul preincalzit la 180 de grade si le-am lasat la copt aproximativ 15 minute (sau pana au inceput sa se maroneasca putin pe margini).
Le-am lasat 10 minute sa se raceasca in tava inainte de a le scoate pe farfurie.
Mie mi-au iesit 36 de fursecuri pufoase, usurele, cu o aroma profunda de lapte condensat.
Delicioase!
Merg perfect langa un ceai negru sau o cafea buna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips