Lalele, lalele, lalele...din carton de oua



Va spuneam intr-un post anterior ca sunt hotarata sa refolosesc diverse chestiuni pe care le am prin casa.
Cand am facut mini cheesecake cu Oreo am folosit ultimele doua oua si mi-a ramas cartonul in care erau ambalate.
De obicei il arunc, dar azi, nu stiu cum m-am uitat la el si am vazut…LALELE!

Sa incercam!
Am luat cartonul pentru oua si am scapat de capac, apoi am incercat sa tai cu foarfeca fiecare locas de ou. Cartonul s-a impotrivit, asa ca am incercat cu un cutit. 
L-am taiat ca pe paine.


Am decupat apoi fiecare potentiala viitoare floare sa se asemene cat mai mult cu o lalea …cand cu cutitul, cand cu foarfeca… cu putina imaginatie, arata a lalele…

Cu siguranta vor arata mai bine dupa ce le voi colora.
Lalelele au tulpina….eu din ce o fac?

Bete pentru frigarui!
Lalelele au si pistil…cu asta cum fac?
Am colorat betele pentru frigarui cu verde pana aproape de varf. Varful l-am colorat un maro inchis spre negru.
Si polenul? Polenul din ce il fac?....Vad eu pe parcurs…
Incep sa semene a lalele!

Am strapuns fiecare floare cu noua tulpina si am potrivit “pistilul” sa arate cat mai realist.

Polenul? 
Dupa un tur de privire pe masa am vazut bucatile de carton ce-mi ramasesera de la decupatul florilor. 
Am taiat bucatele mici-mici, le-am vopsit cu galben si le-am lipit in varful “pistilului”.

Am 5 lalele din carton pentru oua…si ce fac cu ele..trebuie sa le pun intr-o “vaza”.

Ca orice om cu pisica, am in casa multe role de scame cu care adun blana Marelui Negru. 
Una dintre role a venit cu un capac.
Perfect!

Il imbrac cu sfoara!

Cu o scobitoare am intins lipici pe capacul de plastic pe o portiune de un deget (sa nu se usuce, pana ma prind eu cum si daca se lipeste sfoara) si am inceput…primele randuri de sfoara…se lipesc! 
E bine…scobitoare…lipici…sfoara de jur imprejur…


Si dupa aproximativ 10 minute…
Mi s-a parut cam golas, asa ca am lipit niste nasturi.
Asa-i ca arata ca niste lalele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips