Rochie veche, rochie noua


“Ia-o tu, sister. Eu nu o mai port..uite, e patata..poate ii faci tu ceva” a zis sora mea cand prestam o sesiune de “shopping” in sifonierul ei.
Acum i-a venit randul. Se iau trei bucati camasi pe care nu le mai poarta nimeni din diverse motive: una e arsa cu fierul de calcat, una e prea mare, cealalta e cu volanase si nu mai e la moda.

M-am gandit sa-i pun niste flori in piept – sunt vesele, cred ca inca se mai poarta, sunt usor de facut…Sa incepem!
Am cautat parti din camasi care sa nu aiba taieturi sau cusaturi si am decupat cercuri egale.
Pentru primul model de floare m-am gandit ca voi avea nevoie de o bucata mai tare de material pe care sa cos, asa ca am folosit o bucata de la gulerul camasii.
Sa vedem ce iese:

Pentru a doua floare, am incercat alta metoda.

Daca la floarea de mai sus am cusut pe diametrul cercului, sa vedem cum iese daca de data asta cos pe marginea cercului:

Sa vedem cum ar arata pe rochie, in locul petei mari:

Buuun…acum intrbarea este: Ce fac mai departe? Cum maschez si a doua pata…tot o floare? Hmm..ar fi prea multe. 
Niste nasturi! Dar cum “leg” florile din piept cu nasturii de mai jos? 
N-am cusut atatia nasturi in toata viata mea! 

Dar a meritat! Mai ca-mi pare rau ca nu-mi vine si mie rochia!
Sa o porti sanatoasa, sister!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips