Insira-te margica pe sfoara



Si voi pastrati diverse nimicuri in speranta ca le veti refolosi odata si odata?
Eu asa fac. 
Tot ce am folosit la reconditionarea rochiei pentru sora mea, au fost lucruri nefolosite individual, dar pastrate – poate-mi vor trebui la un moment dat…la fel si cutia din care a iesit primul meu ghiveci
Am de gand sa incep sa folosesc in diverse feluri si-n diverse scopuri decorative toate nimicurile pastrate de-a lungul timpului…sa nu mai zaca dosite, ci sa le dau o noua intrebuintare.

De curand mi-am facut ordine prin cufere si cutii si-am dat peste niste margele din lemn. 
Candva au fost un colier al carui snur s-a hotarat ca nu-si mai vrea soarta. 
Snurul a plecat dintre noi, insa margelele au ramas. 
Ma tot invart pe langa ele de ceva zile gandindu-ma ce sa fac cu ele, caci culoarea lor se potriveste perfect cu o camasa ce-mi place si ar fi pacat sa le arunc.

Asadar am luat niste sfoara de bumbac si am taiat 4 fasii de cate 2 m fiecare pe care apoi le-am indoit la mijloc.

Apoi am facut un nod la acel capat.


Am mai taiat o bucata de sfoara de 1 m. Am innodat un capat al ei la baza nodului si am inceput sa leg bucata de sfoara in jurul nodului.
Si inca un nod….si inca un nod…si inca un nod…

Dupa ce am terminat, am lipit capatul firului in jurul bazei nodului. L-am lipit cu niste adeziv pentru decoupage special pentru textile, dar cred ca poate fi lipit si cu superglue, de exemplu.

Ca sa pot insira margelele mi-a fost mai simplu sa lipesc manunchiul de snururi cu niste banda adeziva, pe masa.

Buuuun, si acum sa ne jucam cu margelele...de aici incolo depinde de imaginatia fiecaruia.

Ultima margica va juca rol de inchizatoare a siragului. Cum? Am format un nod cu margica la mijloc.

Am taiat apoi varfurile ramase la acelasi nivel si le-am lipit cu acelasi adeziv pentru textile.

Si iata si rezultatul.

Inainte sa va arat voua acest sirag, recunosc, am mai facut unul, de proba. 

Am sa ma gandesc si la alte modele caci mi-a placut mult sa fac aceste doua coliere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips