Flori...pe bat



Pentru ca am fost inspirata de lalelele mele din carton de oua, am zis sa vad din ce altceva mai pot face niste flori.
Flori din carpa
Din doua camasi pe care le-am mai folosit pentru o rochie si o bentita, am taiat doua fasii groase cam de 3 degete si lungi cat mi-a permis lungimea camasii.
Am tras aproape niste bete pentru frigarui si lipiciul si am inceput sa invartesc materialul pe bat, incercand sa-l incretesc, si lipindu-l la nevoie, cat sa nu se desfaca floarea.

Dupa ce am terminat fasia de material, baza florii arata cam neingrijit, asa ca am taiat o bucata de tiv din camasa (frumos cusut la masina) si l-am lipit drept baza a florii.
Am repetat aceeasi operatiune si cu o fasie din camasa bleu, numai ca din aceasta camasa am taiat un rever mai lung, surfilat pe margine.

Flori din hartii pentru briose

Parca as scrie o reteta..


3 hartiute pentru briose, albe
3 hartiute pentru briose, cu model primavaratic
2 bete pentru frigarui
1 rola de banda adeziva de hartie
Hartiutele se aliniaza pe cate un bat.

Prima hartiuta din varf se smotoceste bine si se prinde de bat cu banda adeziva de hartie.

Se vine cu a doua hartiuta , peste prima si se reia procedura. La fel si cu ultima hartiuta.

Flori din banda adeziva de hartie

Banda adeziva de hartie groasa, de 5 cm (cred). Se taie bucatele de cam 7 cm lungime. Multe bucatele.
Se impatureste un colt- ca atunci cand vrem sa facem barcuta din hartie.
Cu coltul de sus, se vine peste coltul din dreapta (cum ne uitam la poza). 
Astea sunt petalele.
Partea de jos, baza, a ramas lipicioasa si pe aceea o infasuram in jurul batului. Si inca una…si inca una…avand grija ca varfurile petalelor sa alterneze.
Dupa vreo 25 de petale…
Eeeh…si acum “vaza” mea arata asa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips