Ghivece shabby chic



Desi afara azi e primavara, maine e iarna, eu ma incapatanez sa tentez vremea calda sa ramana..poate-poate mi-o iesi la un moment dat.
Pana atunci eu continui sa imi pregatesc ghivecele pentru gradina din balcon – ultimele doua ghivece de teracota din dotare si-au primit tratamentul de infrumusetare.
Folosind aceeasi tehnica precum la ghiveciul cu mere sau cel alb cu floricele, m-am apucat de treaba. Aceste doua ghivece ramase, mai mari decat suratele lor, aveau sa aduca a shabby chic, desigur, in limitele impuse de materialele pe care le aveam la dispozitie…

Primii pasi ii stiti deja: grund, uscator de par, vopsea acrilica, uscator de par.

De data asta am folosit culori pastelate. Un ghiveci roz cu galben, altul galben cu lila.
 
Pentru aceste doua ghivece mi-am cumparat niste hartie decoupage – ea arata precum hartia de impachetat cadouri de la librariile mai vechi, cred ca singura diferenta este aranjamentul imprimeului, clar destinat a fi decupat. 
Hartiile mele, una e cu trandafiri si una cu fluturi si flori.
Partea cea mai migaloasa si este decupatul imaginilor. 
Pentru ca hartia este opaca si relativ dura, formele trebuiesc decupate fix pe conturul lor, nu asa cum am facut eu la ghiveciul decorat cu servetel
Servetelul fiind moale, alb si aproape transparent, odata inmuiat cu adeziv, nu se mai vede.

Pasii urmatori sunt simpli: adeziv pentru decoupage dat direct pe ghiveci, lipit forma decupata, uscator de par si un strat final de adeziv/ lac pentru decoupage peste tot ghiveciul.

La final, desigur, rezultatul a trebuit verificat si aprobat de Marele Negru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips