Ciocolatoase



Nu va apuca asa, cateodata, o pofta de ceva ciocolatos si pufos?
Nu exista deserturi mai bune decat cele ce contin ciocolata. Multa ciocolata!
Ciocolatoasa de astazi se poate face si in forma clasica de prajitura, dar eu am ales forma de briose.
150 g faina, amestecata cu 1 lingurita de sare si 1 lingurita de praf de copt.
 1 ciocolata cu lapte (100g), impreuna cu 1 ciocolata amaruie (100 g, 70% cacao) si un pachet de unt nesarat (200 g), puse la sauna.
4 oua cu 125 g zahar, batute cu mixerul.
Cat am ametit eu ouale cu zaharul, s-au  topit incet si ciocoalata cu untul, numai bine pentru a adauga 2 pliculete de zahar vanilat Bourbon si 125 g de zahar tos.

Le-am mai lasat putin la baia de aburi si apoi am transferat totul intr-un bol mai mare. Incet, incet si amestecand continuu am turnat compozitia cu oua in cea cu ciocolata, pana cand cea din urma a devenit sticloasa.

Si ultima etapa: faina. Se toarna in praf, amestecand usor, de jos in sus, cu un tel, cat sa nu formeze cocoloase. Aluatul devine cleios..si delicios (nu m-am putut abtine si l-am gustat).

In tava si la cuptor cu ciocolatoasele!


Si mi-a ramas aluat si pentru o a doua tava – yum-yum!
Dupa 25 de minute tinute in cuptorul pre-incalzit la 175 de grade, am scos prima tura:

Iar peste a doua transa, am pus niste bucatele de ciocolata alba.

Pe acestea le-am pastrat pentru mine.

Pe restul le duc la birou. Sper ca nu tine nimeni dieta :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips