M de la Maria (I)


Eu si mama Mariei ne cunoastem de cand eram foarte, foarte mici. 
Mamele noastre au fost colege la Institut, mergeam impreuna la serbarile de Craciun , la Zoo, in parc sa ne dam in gargarite…
Prietene am devenit insa de cand ne-am facut mai mari…sa tot fie vreo 10 ani?!

Apoi a aparut Maria. 
Maria e un copil frumos si vesel, istet si extrem de curios.
Ultima oara cand au venit fetele, dragutele, in vizita, Maria a pictat decoratiuni de brad facute de mine din pasta de sare si m-a ajutat la facut pizza. 
Nu stiu sa va povestesc cat de incantata a fost sa picteze in voie si cate felii din pizza facuta de ea a mancat!

Si pentru ca se anunta o noua vizita a fetelor, ii pregatesc Mariei o noua activitate.
Am rugat-o pe mama ei sa-mi trimita o poza cu locsorul din casa preferat de Maria.
Imi place numele Mariei foarte mult, asa ca am nevoie de un M printat cat de mare posibil pe o foaie A4, de niste carton gros de la o cutie mai veche, niste foarfece serioase, si niste lipici.

Am plasat M-ul peste carton si cu un pix i-am trasat conturul cat de apasat am putut, astfel incat sa ramana imprimate in carton urma liniilor trasate de mine. 
Pe urma aceea am mers cu pixul, sa vad mai bine pe unde sa tai.
Am decis sa tai trei M-uri, sa le lipesc unul peste altul astfel incat litera sa fie suficient de lata cat sa stea in picioare. 
Apoi mi-a venit idea sa bag totusi niste bucati de carton intre doua M-uri cat sa fie litera finala mai groasa. 
M-am gandit eu ca daca lipesc cartonul cu adeziv pentru decoupage, ar trebui sa mearga..Ei bine, n-a mers, asa ca am recus la niste banda adeziva.
Si gata a fost M-ul meu. 
Insa arata urat, iar copiilor, de obicei trebuie sa le placa lucrurile cu care intra in contact.
Cum sa fac litera sa arate mai prezentabil?
Am nevoie ca litera sa fie alba, neteda, caci pe ea urmeaza sa pictam sau sa lipim- nu ma decisesem inca la acest moment. 
Daca la decoupage se folosesc servetele colorate, pentru o baza alba a literei, n-as putea sa folosesc clasicele prosoape de hartie folosite la bucatarie? Zis si facut.
Am rupt servetelul in bucati, am dat M-ul cu adeziv pentru decoupage si am inceput sa-l acopar cu bucati de servetel. Minunat!
Odata ce am terminat operatiunea am scos uscatorul de par din dotare sa grabesc putin uscarea adezivului.
La final, am dat si cu o mana de grund acrilic peste servetel ca sa ma asigur ca indiferent daca vom picta sau lipi pe litera, o vom putea face fara surprize.
N-a fost asa de greu si nici n-a durat mult sa fac o litera din carton…cred c-am sa ma mai joc si cu alte litere in viitorul apropiat.
N-am sa va spun inca ce am de gand cu M de la Maria, cert e ca de aici incolo va continua Maria micul meu proiect iar acesta se va potrivi de minune pe peretele de langa coltul ei cu jucarii. 

Va povestesc si va arat maine ce a iesit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips