Inca o cutie de pantofi transformata



Imediat dupa ce am transformat prima cutie depantofi mi-am dat seama ca mi-ar mai trebui inca una pentru toate bucatile de material ce mi-au ramas de la reconditionarea rochitei, de la tablourile din dormitor
Si cum nu vroiam sa o fac la fel dar si pentru ca era destinata materialelor textile…am imbracat-o si pe ea tot in textile, mai exact in doua maiouri ratacite prin sifonier.

Ideea parea buna…dar de unde ma apuc?
Am imbracat efectiv cutia intr-unul dintre maiouri si am inceput  sa ma gandesc cum si de unde sa tai…cum sa fac sa acopar cat mai mult din cutie dintr-o singura bucata de material…
Am scapat de bretele….am tras de maiou in toate partile…aveam sa acopar mai toata cutia dintr-o bucata…o singura laterala a cutiei avea sa ramana neacoperita.
Am decupat apoi maioul cat sa-mi ramana o singura bucata de material. Si aici, ca si la cutia cealalta, am marcat locul cutiei pe material, am dat cu adeziv pentru decoupage textil de data astape fundul cutiei, am plasat materialul peste si am presat.
Daca la cutia infrumusetata cu hartie pentru cadouri s-au mai facut bule de aer, s-a mai incretit putin hartia, aici bumbacul s-a lipit exemplar.


Au urmat lateralele cutiei: adeziv, tras bine de material, presat, prins cu carlige cat sa stea materialul pana am mai intervenit eu cu niste adeziv pe interior, decupat si indoit colturile..
Pana aici, totul a mers ca uns…

Imi spusesem ca aceasta margine o voi acoperi cu o bucata din maiou ce-mi ramasese cand l-am decupat dupa forma cutiei. Numai ca acea bucata nu era tocmai un dreptunghi perfect si cat de frumos as fi taiat eu, tot s-ar fi vazut urat…asa ca am decis sa-i lipesc tivuri..macar pe cele 3 laturi care aveau sa se vada…nu m-am mai obosit si la partea ce avea sa fie lipita pe fundul cutiei.

De aici in colo mi-ar mai fi trebuit o a treia mana, caci bucata de material cu care eu eram hotarata sa acopar intreaga laterala a cutiei era sensibil mai mica…
Am prins bucata de material prin lipre cu adeziv, mai intai de fundul cutiei …si cum nu am decat doua maini cu care prinsesem bine marginile materialului super intins de colturile cutiei, o a treia mana mi-ar fi folosit sa lipeasca si mijlocul materialului…nicio problema! Doar de accea are omul barba din dotare, nu?
Cam atat aveam de tras si de intins…cu chiu, cu vai am reusit…
Capacul…Capacul, bietul, era defect…
Asa ca din maioul alb am taiat partea de jos, cu tivul, taind suficient material cat sa imbrace toata marginea capacului si inca putin, sa pot indoi pe interior. Si am inceput sa bandajez cu adeziv si fasia de maiou.
Partea de sus a capacului aveam s-o acopar tot cu kaki..prin alb s-ar fi vazut desenul de pe capac…mi-am zis ca lipesc bucata de material, ii tund surplusul de material de pe margini si acopar partea aceea cu bretelele maioului, ca un fel de bordura…
Numai ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ…bretelele nu erau nici suficient de lungi cat sa-mi faca bordura pentru tot capacul, si parca nici destul de dragute cat sa arate bine…ori eu deja lipisem si tunsesem grosier materialul pe capac…

Asa ca a trebuit sa reconfigurez design-ul…am luat niste sfoara si am lipit-o de jur imprejurul portiunii unde kaki-ul de pe capac se imbina cu albul de pe marginile capacului….cam trei randuri…dupa care m-am plictisit…mi se lipeau toate degetele de sfoara…nu mai era fun. 
Pe unde ar mai fi trebuit sa acopar eu tot dand ture de sfoara in jurul capacului, am decis sa fac niste rotocoale tot din sfoara si sa le trantesc acolo…pe principiul “asa  a simtit artistul”…
Cum eram in plin proces creativ, am uitat sa mai fac poze…
M-am dezmeticit cand mi-a venit ideea sa-i pun cutiutei si o floare pe capac. Si cum aveam niste fasiute nergeulate atat din materialul alb, cat si din cel kaki, plus tivul mare, de jos, al maioului kaki….
...le-am insirat pe un ac cu ata, le-am facut melc si am cusut din aproape in aproape floarea astfel rezultata, cat sa nu mi se desfaca frumusete de petale…
Si cum am “mirosit” eu ca adezivul pentru decoupage e prea fin pentru a prinde strasnic  floarea de capac, am scos tubul de Moment Fix (el destinat a prinde de orice suport lucruri grele…deh..pe asta il aveam prin casa de la niste renovari in apartament) si-am pecetluit soarta florii.

Mie imi place rezultatul…Si se potriveste de minune cu cealalta cutie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips