Guest post: Bentite pentru fetite



Va spuneam in primul meu post ca „daca prin acest blog determin inca o persoana sa-si caute si sa-si gaseasca fericirea in lucruri marunte, atunci voi fi făcut o diferenta”.
In afara de asta cred ca toate nimicurile pe care le tot pastram prin casa, pot fi refolosite, pot primi o noua utilizare, o noua viata.
Prietena mea, Alexandra, proaspat mamica a unei minunatii de fetita, ne arata astazi ca si ea refoloseste diverse nimicuri transformandu-le in frumuseti pentru Bubulina ei.
Alexandra:
De 8 luni si un pic am o minune de fetita de care ma bucur zi de zi! Am inteles dupa ce am nascut-o ca e un dar de la Dumnezeu sa ai un copil insa sa ai fata...e cel mai minunat dar!
Am facut treptat o pasiune pentru hainite si accesorii de fetite. I-am cumparat cateva bentite dar..nu erau ce vroiam asa ca m-am apucat sa le fac singura
.

Am descoperit ca sunt foarte simplu de facut si imi aduc foarte mare satisfactie cand bubulina mea primeste complimente atunci cand le poarta :)
Una dintre bentite este urmatoarea:

Am cumparat mai de mult tot felul de elastice colorate (care au fost create cu scopul de a fi bretele de sutien insa iaca eu le dau alta intrebuintare...) si dantele  elastice cu intentia de a-i face Antoniei bentite. Multeee bentite :)
Iata una dintre ele. Am pus initial o capsa la spate sa i-o inchid usor, insa dupa ce am probat-o parea cam mica si a trebuit sa cos parte de parte - punandu-le cap in cap nu petrecandu-le ca sa nu se ingroase.

Pentru ca nu vroiam sa se vada cusatura la spate am mutat-o in fata, urmand apoi sa cos floricelele peste ca sa acopar cusatura. Zis si facut...
Din ce sa fac floricelele? Am gasit printre materialele pastrate In timp un tull lucios roz de la un botez. Am primit bombonele in tull-ul acela. Pe principiul e dragut materialul poate imi trebuie la altceva..l-am pastrat. Era rotund tull-ul si nepotrivit ca marime. Am taiat o bucatica din margini pentru a micsora rotundul insa nu era ce-mi trebuia. Am ales marginea taiata, i-am ars marginile cu o bricheta sa nu se desire si am "insailat" bucatica de tull si am stras ata astfel incat sa se formeze un pamponas. 

O floricica pampon :)
Am facut acelasi lucru cu inca o bucatica mai mica. Le-am cusut pe bentita elastica insa nu una langa alta, nu veneau bine asa. Si mi-am dat seama ca ii trebuie o pata de culoare... Am mai gasit o bucatica de tull grena si am incercat sa fac acelasi lucru...insa nu mi-a placut cum arata. Am facut cateva cercuri mici, le-am impaturit ca pe niste triungiuri, le-am prins una peste alta dar nu intr-o forma anume...ciufulit, am zis eu :) am fixat-o apoi pe bentita intre cele doua pamponase roz. Si gata :)

 
Dimineata insa cand am revazut-o ...parca ii lipsea ceva. Si i-am cusut un nasturel mic alb peste floricica grena. Gata! Acum eram multumita de produs.
Bubu e si mai simpatica cu noua ei bentita!” 


Voi primi intotdeauna cu drag astfel de idei din partea voastra, asa ca nu va sfiiti sa mi le trimiteti la acasa.coltderai@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips