Sa pictam, sa coloram…



Cel de-al doilea ghiveci de teracota, pe care l-ati vazut cand am facut ghiveciul cu mere, imi tot face cu ochiul, cerandu-si partea lui de infrumusetare. 
L-am primenit mai intai cu niste grund si l-am lasat sa se usuce cam jumatate de ora, caci n-am avut rabdare de mai mult. Eu cand ma apuc de-o treaba, trebuie sa o si termin, atunci, pe loc, fara taraganeli!

Am dat si un strat de vopsea acrilica alba mata pe tot ghiveciul, mai putin pe gulerul de sus. Nu mai puteam sa astept sa se usuce asa ca am scos la datorie uscatorul de par. 2 minute si vopseaua era uscata.


Ghiveciul avea sa fie alb, insa gulerul…gulerul trebuia sa fie o culoare vesela, optimista, asa ca am ales  turcoazul.

A urmat decoratul portiunii albe…cu ce? Cu servetel. Cum? Cu adeziv si lac pentru decoupage, special pentru ceramica. Tehnica? Aceeasi ca la ghiveciul cu mere, numai ca de data asta nu am folosit toate cele trei folii ale servetelului, ci doar pe cea cu desenul.

Una cate una, bucatelele mele de servetel si-au gasit locul pe ghiveci, iar la final, ca sa ma asigur ca raman acolo unde le-am pus eu, am trecut peste tot ghiveciul cu inca un strat de adeziv/ lac pentru decoupage.


Apoi, ultimele retusuri.

Si rezultatul final…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips