Se mai poarta bentitele?



Mie mi-au placut intotdeauna bentitele subtiri, de plastic. 
Intr-o vreme aveam multe si de diverse culori si le purtam cate doua-trei odata, asortand culorile lor cu ce eram imbracata.

Azi m-am impiedicat de una dintre ele. Hmmmm...parca as putea s-o gatesc putin…
Mai tineti minte camasile pe care le-am folosit la reconditionarea rochitei bleumarin?
M-am apucat sa fac un nou model de floare din doua dintre acele camasi.

Am continuat aceeasi operatiune, dar cu camasa alba. De data asta am taiat cercuri mai mici si le-am cusut  peste  petalele roz.

Cum sa o prind de bentita?
Am cusut-o, avand grija sa prind ata printre “dintii” bentitei ca sa nu alunece floarea.
Desigur ca nu a fost suficient, caci floricica nu vroia in niciun chip sa stea cum o puneam eu.
Asa ca i-am venit de hac cu un patratel de material pe care l-am lipit peste bentita si de floare.


Ah..am uitat sa va spun ca in mijlocul florii am cusut un nasture suficient de mare cat sa acopere cusaturile. Ce-mi plac hainele care vin cu nasturi de rezerva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips