Marea din dormitor


In micul meu apartament, dormitorul este si el – cum altfel?...mic. 
Motiv pentru care l-am lasat alb, stiut fiind faptul ca albul da senzatia de spatiu, de aerisit.
Dar pentru ca imi place marea, in dormitorul meu mic si alb gasesti bucati de mare...
  

Peretii insa…nu am avut curaj sa pun nimic pe ei…sunt in continuare albi.

Atatea idei…atatea posibilitati…daca ma razgandesc?
Mi-am luat inima in dinti intr-o zi si am zis sa incep macar cu peretele din capul patului.
Imi cumparasem de curand 3 cartoane panzate de 40x30 cm ca sa am front de lucru in caz ca imi vine vreo idee…
Ce fac cu ele? Le pictez? N-am curaj…
Trebuie sa redea idea de mare….ce mai avem prin casa?...
Niste stergare noi, dungate, alb cu un bleumarin sters si niste sfoara in aproximativ aceeasi culoare (o luasem mai de mult in idea sa imbrac niste sticle cu sfoara, dar noroc ca nu am apucat).

Le-am asezat pe masa, mi-am facut o cafea…m-am plimbat pe langa ele…doar-doar mi-o veni inspiratia…

Am inceput cu sfoara…aveam sa o tai in bucati putin mai lungi decat latimea cartonului panzat si sa o lipesc pur si simplu….valuri…
Am taiat cam cata am considerat eu ca ar fi suficienta, am pus lipici pe carton si cu un card vechi de fidelitate de la un cinematograf (hehehe!), am inceput sa intind lipiciul pe carton.
Peste lipiciul astfel intins, am pus sfoara si am presat-o bine cu palmele. Pe ci pe colo, pe unde a mai fost nevoie am mai intervenit cu putin lipici.
Capetele sforii le-am lipit pe dosul cartonului.

Mama spune ca iti dai seama daca un croitor este bun in functie de cu cata grija a finisat dosul hainei pe care a croit-o. 
Asa ca am tuns si eu la linie capetele sforii.
Aici m-a parasit putin inspiratia…dincolo de valurile din sfoara nu mai aveam nicio idee, asa ca am lasat tabloul asta de-o parte si m-am apucat de celelalte doua.

Pe fiecare dintre ele aveam sa lipesc o bucata din cate un stergar. 
Asa ca am potrivit bine materialul pe carton, cat sa fie dungile drepte si am inceput sa tai. 
Am lasat, insa materialul cu un deget- doua mai mare pe margini, pentru a-l putea indoi si lipi pe dosul tabloului.

Am intins pe toata suprafata cartonului un adeziv pentru decoupage, special pentru textile si apoi am plasat bucata de stergar peste carton si am presat bine, avand grija ca materialul sa fie perfect intins, fara incretituri si bule de aer.
Surplusul de material de pe margini, l-am indoit si lipit cu acelasi adeziv, pe spatele tabloului.
A trebuit sa vad toate cele trei tablouri aliniate ca sa imi dau seama ce sa fac in continuare.
Am dat fuguta la multele scoici, stele de mare si pietricele  pe care prietenii mei au stiut, de-a lungul timpului, sa mi le aduca de prin calatoriile lor, si am ales cateva pe care sa le lipesc pe ici, pe colo, pe tablouri.
Minunat! Eu sunt incantata de rezultat!

Toata treaba asta nu mi-a luat mai mult de 1 ora si nici cine stie ce talent n-a fost necesar, in schimb am putin mai multa mare in dormitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips