Spre cladirea Coltului de Rai…



Se spune ca fericirea sta in lucruri marunte.
In anul ce a trecut, am tot cautat-o, pe ici, pe acolo – ba in gradina de mi-am încropit-o pe balcon, ba in diferitele bunataturi pe care le-am preparat, ba in micile decoratiuni ce mi-au ieșit din maini.
Pe toate le-am pozat, recunosc,  neprofesionist, cu telefonul si le-am impartasit cu cei dragi mie.


Mi-am adus aminte de gradina bunicii ori de cate ori udam rosiile din jardiniera – ce miros divin au frunzele rosiilor!
Mi-am adus aminte de toate calatoriile mele cand am făcut tabloul cu monede ramase prin buzunare. V-ati uitat vreodata cu atentie la monedele din alte tari?

M-am jucat facand decoratiuni de brad din coca de sare si apoi pictandu-le. Ce incantare am citit pe fetele celor dragi mie care le-au primit cadou de Craciun! “Tu le-ai facut??”
In fiecare an am o ceata de aproape de 30 de colindatori, mici si mari, care negresit vin in ziua de Craciun sa ma colinde. Cum altfel sa-i astept decat cu diverse sortimente de fursecuri facute de mine?
Cum sa nu ma bucur ca am reusit sa refolosesc o carte veche si rapciugoasa, transformand-o intr-o frumoasa decoratiune pentru usa de la intrare?
Cum sa nu vreau sa multiplic astfel de momente?
Nu, nu am mult timp la dispozitie – media zilei de lucru este pe undeva pe la 10 ore/ zi – dar sunt hotarata ca acel putin timp liber pe care-l am sa-l umplu cu momente de fericire si daca prin acest blog determin inca o persoana sa-si caute si sa-si gaseasca fericirea in lucruri marunte, atunci voi fi făcut o diferenta.
Va invit alaturi de mine sa regasim micile bucurii, sa invatam sa ne folosim imaginatia, sa simțim frumos, sa ne inconjuram de lucrurile pe care noi le vedem frumoase, sa iesim, macar pentru cateva ore, din ritmul naucitor al vietilor noastre si sa ne gasim Coltul de Rai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips