Sa vina primavara



Iar a nins. Dupa 3 zile de soare si de temperaturi primavaratice. Cele 3 zile de soare au avut ca rezultat o pofta nebuna de gradinarit. Ce sa gradinaresti cand la meteo anunta cod galben de viscol?
Dar macar pot sa ma pregatesc! Zis si făcut!
Am dat fuga la unul din magazinele de bricolaj si mi-am luat 4 ghivece de teracota. Am facut comanda de grund acrilic, adeziv pentru decoupage, culori acrilice si de ieri am inceput.
Mi-am făcut mana pe un altfel de recipient: un borcan de plastic ce zacea de anul trecut prin balcon. L-am spalat, degresat si i-am făcut niste gauri pentru scurgerea excesului de apa – doar planuiesc sa-l folosesc pe post de ghiveci, nu?
Am vrut sa fie vesel. Toata gradina mea din balcon va fi vesela. Asa ca am cautat printre hartiile de impachetat cadouri si am gasit una care sa ma binedispuna.
Am masurat inaltimea viitorului ghiveci si am taiat o fasie din hartie cu 2 cm mai mare si ca sa-mi fie mai usor de lipit pe ghiveci, am taiat-o în fasii mai mici.

Si am inceput: putin de adeziv pentru decoupage, cate-o fasie lipita pe ghiveci – pffftt! E greu sa si mesteresti si sa-ti faci si poze ale procesului creator in acelasi timp. Am pus si niste sfoara de hartie pe marginea ghiveciului si la final am acoperit totul cu inca un strat de adeziv pentru decoupage.



Si iata rezultatul. Primul ghiveci reciclat, handmade, vesel din viitoarea gradina din balcon:


Sa vina primavara! Eu ma pregatesc. Azi voi “ataca” unul dintre ghivecele de teracota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips