Ghiveci cu mere



Nu, nu e o noua reteta…desi daca stau sa ma gandesc bine, ar putea iesi ceva gustos. Dar nu, ghiveciul cu mere de astazi este necomestibil.

Spuneam in postul anterior ca azi “atac” unul dintre ghivecele de teracota recent cumparate.
Am inceput prin a-l pregati cu un grund acrilic. Nu stiu cat de necesar a fost dar mie mi-a placut, mi-a dat ragazul sa vizualizez cum avea sa arate ghiveciul la final.


Aveam niste servetele cu mere cumparate mai demult. In mod ideal as fi vrut sa pot imbraca ghiveciul intr-un servetel intreg dar n-as fi putut caci s-ar fi creponat. Am decis sa tai fasii groase si sa incerc asa. N-a mers. Tot cu incretituri a iesit. Asa ca am usurat treaba si am taiat bucati din fasii.

Adeziv si lac pentru decoupage, bucati de servetel, inca un strat de adeziv si lac pentru decoupage si un strat final de lac acrilic ce va impermeabiliza hartia si – ta-dam!- ghiveci cu mere:


Hm…poate o sa incropesc si o reteta cu acelasi nume in Bucataria din Colt…astept inspiratia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips