Snitel de porc, ba nu! Porc teriyaki!



Avem niste muschi de porc- ce facem cu el?
Snitele!
Si m-am apucat de treaba. Am taiat muschiul felii,le-am batut bine de tot…
Cand sa pun uleiul la incins….ia ulei de unde nu-i!
Asa ca a trebuit sa trec de la snitele la…porc  teriyaki.



Nu prea gatesc mancare prajita…o sticla de ulei imi ajunge o vesnicie, de aceea nici nu-i simt lipsa, nici nu am in obicei sa cumpar…
Acum…aveam muschiul batut pentru snitele…ce sa fac cu el?
Niste condimente, sosuri si alte minunatii asiatice ma scot mereu din incurcatura.
Am taiat carnea fasii subtiri, o ceapa mica tocata, niste usturoi, un morcov taiat betisoare, o jumatate de radacina de patrunjel taiata tot fasii
In putin ulei de masline incins am aruncat usturoiul, o jumatate de lingurita de pasta de ghimbir, o jumatate de lingurita de pasta de curry rosu, ceapa, morcovul si patrunjelul si dup ace toate acestea s-au rumenit, am aruncat si fasiile de muschi de porc.


Cand carnea a fost aproape facuta, am turnat continutul unui plic de sos Teriyaki (se gaseste la Mega) si putin sos de soia.

Niste taitei de orez…pusi 4 mnute in apa clocotinda…scursi si trantiti in tigaie peste carne…

Si gata…ta-dam!


Toata aventura nu cred ca a durat mai mult de jumatate de ora…snitele daca as fi facut…pana le-as fi prajit…pana le-as fi tavalit prin pesmet…multe vase de spalat…mirosul de prajeala…norocul meu ca n-am avut ulei!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips