Biscuiti cu cacao hot chocolate



Mi-a placut intotdeauna in filmele americane cum aveau ei diverse cookies in borcan.
Doua borcane am si eu. Intr-unul pusesem pricomigdalele, iar al doilea …l-as fi vrut si pe acela plin cu cookies.

Biscuitii i-am facut “ochiometric”, din ce am avut prin bucatarie:
225 g unt nesarat, la temperatura camerei
350 g faina (initial am inceput cu vreo 270 g, dar dupa o prima transa de biscuiti, am mai adaugat niste faina)
5 linguri de amestec de ciocolata calda (eu am avut Hot Chocolate- Winter Spice ramas din preajma Craciunului ce nu avea sa mai reziste pana la Craciunul urmator; daca nu aveti un astfel de mix cred ca se poate face din cacao, zahar, scortisoara si nucsoara)
1 pliculet de praf de copt
300 g zahar brut
2 oua
1 pliculet de zahar vanilat
1 ciocolata cu lapte, taiata bucati
Faina am amestecat-o cu mixul de ciocolata calda, zaharul (mai putin 2 linguri) si praful de copt.
Untul l-am mixat impreuna cu 2 linguri din zahar pana a devenit ca o crema si apoi i-am adaugat ouale.
Ciocolata am taiat-o bucatele.

Peste crema de unt am adaugat treptat mixul de faina (270g), zahar, ciocolata calda si praf de copt, iar la final, cu o spatula, am incorporat bucatelele de ciocolata.
Mi-a iesit o compozitie cleioasa, pe care am bagat-o jumatate de ora la frigider, sa se intareasca putin untul. 

Am pus foaie de copt in tava, am preincalzit cuptorul la 170 C si am inceput sa formez biscuitii. Cate-o lingurita de compozitie avea sa fie un biscuite. Le-am lasat 10 minute in cuptor.
In viziunea mea, biscuitii aveau sa se mai intinda putin , numai ca s-au intins mai mult. N-aveau cum sa intre in borcan. Asta a fost prima transa.
La a doua transa, am preluat dintr-o alta reteta ideea de a tavali aluatul prin zahar pudra inainte de a-l baga la cuptor, dar nici asa nu au ramas mai compacti.

Asa ca la a treia transa, am mai adaugat niste faina cat aluatul sa fie mai aproape de o coca. Din aceasta coca, am format bilute in palme si le-am dat si pe ele la copt.

Ei da! Asa trebuia sa fac din prima!
Extrem de gustosi si aromati datorita mixului de ciocolata calda.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips