Pui la cuptor in patru arome sau crispy, sticky strips



Dupa atata amar de legume cate am gatit in ultima vreme, parca era momentul si pentru niste carne.

Ceva uscat, aromat, usor de luat la serviciu, de mancat pe fuga. Piept de pui, fasii la cuptor.
Si pentru ca am avut chef sa experimentez, m-am jucat cu combinatii de ingrediente.
Faina si ou batut cu sare si piper ca pentru snitele.
Bucati de piept de pui (eu le-am luat deja taiate, la casoleta)- au fost 13 bucati.
Intr-un castron am amestecat miere cu sos de soia si putin ulei de masline. In altul- zahar brun, putin ulei de masline,  usturoi pisat si putin pesmet, si in al treilea- pesmet cu Grana Padana, rasa pe razatoarea mica.
Am preincalzit cuptorul la 170 de grade, am pregatit o tava in care am pus niste hartie de copt, mi-am aliniat ingredientele si am purces la tavalit fasiile depiept de pui prin cele 3 arome- cate 3 bucati prin fiecare aroma.
Imi mai ramasesera 4 bucatele si inca putin din amestecul de Grana Padana si pesmet si atunci am adaugat a patra aroma: curry.

Le-am bagat in cuptor si la fiecare 10 minute le-am intors pe partea cealalta. In total au stat cam 35 de minute.
Cel mai mult mi-au placut cele cu miere si cele cu zahar brun si usturoi, poate unde erau mai deosebite.
Cert este ca au mers de minune cu orezul prajit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogging tips